.

.

استاندار کرمانشاه در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه بر حمایت ویژه از فناوران و دانش بنیان ها تاکید کرد. 

محمد طیب صحرایی، امروز (پنجم دی) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از زیباترین جلوه های توانمندی فرزندان استان نمایشگاه هایی است که دستاوردهای پژوهش و فناوری در آن به نمایش درآمده باشد، گفت: این نمایشگاه که امروز از آن بازدید کردیم حقیقتا جلوه خوبی از توانمندی پژوهشگران و مبتکران استان است.

 

وی افزود: آنچه در این میان مهم است این است که نگذاریم این فعالیت ها صرفا در حد نمایشگاه باقی بماند.

 

صحرایی گفت: در همین راستا با هماهنگی صورت گرفته با معاونین استانداری، قرار است در هفته های آینده طبق دسته بندی مشخص گروه های تخصصی که در این نمایشگاه حاضر هستند و سایر گروه هایی که نتوانستند در این نمایشگاه شرکت کنند، با سازمانهای اجرایی و اداری متناظر همگی شده و زمینه آشنایی و ارتباط میان آنها شکل گیرد.

 

وی افزود: تلاش ما این است که بتوانیم ارتباط میان مجموعه های پژوهش و فناوری را با فضای اجرایی استان شکل دهیم.

 

صحرایی با تاکید بر لزوم بهره مندی از توان مجموعه های پژوهش و فناوری در حوزه های مختف مسکن و شهرسازی، راهسازی، صنعت و ... گفت: ارتباط میان این مجموعه ها با فضای اجرایی و اداری استان موجب می شود که توانمندی آنها از یک فضای کوچک و آزمایشی بیرون آمده و در میدان واقعی استان بتوانند این توانمندی ها را به منصه ظهور برسانند.

 

استاندار کرمانشاه گفت: قطعا استفاده از ظرفیت های پژوهش و فناوری می تواند هم در افزایش کیفیت و هم در کاهش قیمت در حوزه ها و فعالیت های مختلف استان اثرگذار باشد.

 

صحرایی بر لزوم گردش توانمندی در فضای بومی استان هم تاکید کرد و افزود: فعالان عرصه های مختلف در استان باید توانمندی های استان را بشناسند و این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی این توانمندی ها در داخل استان است.

 

استاندار کرمانشاه  کرمانشاه گفت: اینکه مبتکر ما تلاش می کند توانمندی خود را برای استان معرفی کند نشان دهنده این است که ایمان و توانمندی در او با هم جمع شده است و این نمایشگاه برای متولیان و مجریان یک اتمام حجت است که مجموعه های پژوهشی هر آنچه ظرفیت داشتند پای کار آورده اند و حال نوبت ما است که از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان کرمانشاه از چهارم تا هفتم دی ماه، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعدازظهر در محل نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه(پارک شاهد) میزبان علاقمندان خواهد بود.

 

در این نمایشگاه که به همت پارک علم و فناوری استان برگزار شده، بیش از ۳۰۰ محصول فناورانه و نوآورانه عرضه شده است.

خوانده شده 160 آخرین ویرایش در شنبه, 09 دی 1402 ساعت 06:24

پنل واحد من

اطلاعیه و فراخوان ها

  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری کرمانشاه با همکاری شرکت سانا صنعت ماندگار برگزار می‌کند؛ نخستین…
  • 1- معرفی جشنواره جشنواره نوآوری در گردشگری استان کلیه زمینه‌های مرتبط با گردشگری اعم از بوم گردی، گردشگری سلامت، گردشگری…
  • به اطلاع شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان کرمانشاه می رساند اتاق بازرگانی استان…
  • مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می کند؛ کارگاه آنچه در دنیای گیم…
  • فراخوان رویداد جذب ایده در شهرستانهای استان کرمانشاهجهت اطلاعات بیشتر شماره 08331031 داخلی 405 08338253809 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید لطفا جهت ثبت نام…

دستاوردها و افتخارات پارک

دستاوردها و افتخارات پارک